Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

DBHko 4. mailako Mikel Romeo artistarekin

2020_02_14

DBHko 4. mailako Plastika eta Ikus-hezkuntzako Mikel Romeo Martinezek  espraiekin egiten dituen artelanetarako teknika erakutsi die bere ikaskideei eta Batxilergoko Marrazketa Artistikokoei. Mila esker, Mikel!

Albaola Itsas Kultur Faktoriara bisita

2020_02_13

Otsailaren 4 eta 5ean DBHko 1go mailako ikasleak Pasaian izan ziren San Juan baleontziaren istorioa eta nondik norakoak ezagutzen. Bertan, aspektu ezberdinak landuz, XVI. mendean Euskal Herritik Ternuara bidaiatzea zer zen irudikatu ahal izan zuten; nabegazio tresna klasikoen erabilera, itsasontzien eraikuntza eta materialeak, orduko lan egiteko erak, basoen kudeaketa,...
Bisita gidatu eta tailer praktiko baten bidez, gure historia ez hain urruna ezagutu ahal izan zuten orduko bizimodua balorean jarriz.

ARAGAZKIAK IKUSI

DBHko 3. maila Bilboko Arte Ederren museoan

2020_02_12

DBHko 3. mailako ikasleek Plastika eta Ikus-hezkuntza arloko ekintzan parte hartu dute. Bilboko Arte Ederren museoan “ABC” bisita gidatua egin dugu eta Guggenheim Museoko kanpoko eskulturak eta eraikina ikustera joan gara. Oso goiz polita izan da eta ondo aprobetxatuta.

ARGAZKIAK IKUSI

HOSTOAK BILTZEN HH2

2020_02_11

Abenduan, 2 urteko umeekin txango berezia egin genuen. Eskola ondoko parkera joan ginen hostoak biltzera. Ondoren eskolan hostoekin jolasten ibili ziren haurrak eta primeran pasa zuten, bideo honetan ikus dezakezuen bezala.

"OLES OLES LURRA ESNA ZAITEZ" eta "SANTA AGEDA"

2020_02_09

Otsailaren 5ea, HH eta LMHkoak eskolako baratzean "OLES OLES LURRA ESNA ZAITEZ" eta "SANTA AGEDA" abestiak kantatu genituen.

Olentzero y Mari Domingi Haur Hezkuntzan

2019_12_24

Ostiralean Olentzero eta Mari Domingiren bisita izan genuen Ikastolan. Eta jakina, behar bezala zaindu genituen.

Euskararen Astea; Dantza Plaza eta Herri Kirolak

2019_12_19

Abenduaren 3an, euskararen eguna zela eta, aitzakia ederra izan genuen euskal kulturarekin harremanetan jartzeko.

LHkoek, DBHkoek eta DBHOkoek, elkarrekin nahasita, Dantza-plazan parte hartu genuen, urtero legez, Jonen aginduetara. Horren gain, DBHko 1.ziklokoak herri-kirolak egiten aritu ziren. Goragoko etapetakoek, euskarazko ikus-entzunezkoekin gozatu zuten, filmak ikusiz besteak beste.

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO

2019_12_17

Hezkuntza publikoa osatzen dugun guztioi:

Euskal Eskola Publikoaren Aldeko Gasteizko Plataformak eta behean sinatzen dugun kolektibo eta elkarteok «Euskal Eskola Publikoaz harro» kanpainan parte hartzeko proposamena luzatu nahi dizuegu. Zuekin eta EAEko ikastetxe, eskola, haurreskola eta laguntza zentro (Berritzeguneak, Irale…) guztiekin jarri nahi dugu harremanetan helburu honekin bat egin dezagun: hezkuntza-sistema publikoaren defentsa.

KANPAINAREN HELBURUA

Hezkuntza Sailak sare publikoarekiko erakusten duen utzikeriaren aurrean, gobernuak onartu nahi duen Hezkuntza Lege berriaren asmoaren atarian, eta Administrazioak hezkuntza arloan aspaldi hartu duen pribatizaziorako joeraz jakitun, Euskal Eskola Publikoaren aldeko aldarrikapena egitea.

ESKATZEN DIZUEGUNA

Bidali zaizuen “Euskal Eskola Publikoaz Harro” manifestuari atxikimendua ematea, Eskola Kontseiluaren edo Klaustroaren edo Guraso Elkartearen sinadura eta zigiluarekin.
Kanpainaren logoa eta leloa duen kartela inprimatu eta zuekin batera argazki bat ateratzea.
Kartela eta ateratako argazkia, lantokiko leku ikusgarri batean ipintzea, fisikoki eta zuen sare sozialen bitartez.
Zuen atxikimendua eta argazkia eskolapublikoazharro@gmail.com gure helbidera bidaltzea (gu arduratuko gara zabaltzeaz, bideo formatuan).
DENOK BATERA

Kanpaina, gure plataformatik sortu bada ere, zuena ere egitea nahiko genuke eta irakasle, ikasle edota familia guztiei zabaldu dadin zuen bitartekoak martxan jartzea. Jasotako atxikimendu guztiekin, prentsaurreko anitz bat emanez eta mobilizazio erraldoi batekin bukatuko genuke kanpaina hau.

Aldez aurretik, mila esker gurekin bat egiteagatik.

Denok batera, Euskal Eskola Publikoa defendatuko dugu.
Denona eta Denontzat baita!
Publikoaz harro, Gora Euskal Eskola Publikoa!

Gehiago jakiteko http://www.plataformaeskolapublikoa.eus/euskal-eskola-publikoaz-harro/

"365 egun gehiago elikadura osasungarria sustatuz" jardunaldia

2019_12_17

Aurreko ostegunenean, hilak 12, Europa Jauregian ospatu zen "365 egun gehiago elikadura osasungarria sustatuz" jardunaldia. Eta Ikasbideako 6 mailako Zaloa, Oier, Enaitz eta Ania ondorengo bertsoa eskeini zieten.

EUSKARAREN EGUNA

2019_12_11

EUSKARAREN ASTEA ospatzeko hainbat ekintza izan ditugu ikastolan;   Irrien Lagunak egon dira, Dantza Plaza izan dugu, Txokolatada, Kontzertuak, gurasoentzeko hitzaldiak.. eta liburuak trukatzeko AZOKA. Galdu bazenute hemen ikus dezakezue nola ospatu genuen.