LMH 2.mailako gelen margotze-lana

• 2018_05_17 |

Asteburu honetan 2.mailako gelak txukuntzen eta margotzen egon gara. Eskolaren ikuspegi berritzailea aurrera eraman ahal izateko ezinbestekoa da eskola komunitatearen inplikazioa; ikasleak, familiak eta irakasleak. Oraingoan zailtasunak izan ditugu familia gutxi hurbildu direlako. Aurrerantzean ekimen hauetan parte hartzera animatu nahi zaituztegu.

Lan kooperatibo honetan parte hartu duzuenoi eskerrak eman nahi dizkizuegu.
- Eskerrik asko gelak antolatzen, altzariak babesten, zuloak estaltzen eta abarretan  parte hartu zenuten ikasleei, margotze-lana ugari erraztu baitzenuten.
- Eskerrik asko hormak, erradiadore eta markoak margotzen lagundu diguzuen familiei, zuen laguntza ezinbestekoa baita ematen diren aldaketak gauzatzeko.
- Eskerrik asko ere irakasleoi zuen aisialdian duzuen etengabeko inplikazioagatik.