Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

Kantuz Blai 2019 HH-LMH

2019_05_31

Aurtengo KANTUZ BLAIn egindako sarrera zoragarria izan da, gure musikariek Luar Na Lubreren "O son do ar" jo dute eta aho zabalik utzi gaituzte!
Eskerrik asko, musikari apartak zarete !

ESKERRIK BEROENAK TEKNOLOGIAKO NESKA-MUTIKOEI

2019_05_24

Ikastolako Euskal Kultura modu aktiboan sustatu nahian eta Herri Kirolen materiala lagungarria izango zelakoan, mintegien arteko proposamen bat aztertu genuen. Material ezaren arazoa Teknologiako mintegiko irakasleekin aztertu bezain pronto, Teknologiako partaidetza guztia eskeini zuten beraien Lan Proiektua bihurtuz.
Guzti hau kontuan izanik, “Arazo Egoeren” Metodologia erabiliz,  gure ikastolako Teknologia Mintegiak, Herri Kirolak sustatzeko materiala sortzearen erronka gauzatzea erabaki zuen.
Teknologiako ikasleen lan kooperatiboari esker, egur, gurpil-azal, margo-pote eta beraien lan eta dedikazioa batuz, “traste” hauek Herri Kirolen materialan bilakatu dute.
Denon partetik eskerrik beroenak Teknologiako neska-mutikoei eta beraien irakasleei!

"EUSKARA IKASGELAN", HONTZA EXTREMERAKO SARI IRTEERA

21_05_2019

Euskararen erabilera suspertzeko "Euskara Ikasgelan" izeneko programari esker, DBH 1.mailako 29 ikasle, kurtsoan zehar euskara gehien erabili dutenak, sarituak izan ziren  pasa den maiatzaren 15ean. Oletan dagoen Hontza Extrem abentura parkera joatea izan zuten saritzat.
Ikasleak primeran egon ziren, goizean zehar asko disfrutatuz, eguraldia lagun gainera!

ARGAZKIAK IKUSI

HEALTH&BODY students in Hontza Extrem

The health & body students went to Hontza extrem. We had a great time as squirrels jumping from tree to tree. Health&body-ko ikasleak hontza extremen egon ginen eta primeran pasa genuen!!!

Herri kirolerako materiala "made in Ikasbidea"

2019_05_16

Lehenengo Batxilergoko Teknologia ikasleek Herri Kirola egiteko materiala prestatu dute tailerrean. Oso lan ederra egin dute!

" DBH4. mailari begira erabakiak hartu" BILERA

2019_05_15

Ohar honen bidez egingo den bilera informatibora gonbitea luzatzen dizuegu.

Gaia : “ DBH4. mailari begira erabakiak hartu”
Noiz : Maiatzaren 30ean (osteguna)
Ordua : 17:00etan euskaraz
18:00etan gaztelaniaz
Non: Areto nagusia

Zuen partaidetza izango dugulakoan.

Batxilergoko Gorputz Hezkuntza proiektua LMHko eta HHko ikasleekin

2019_05_13

Hemen dauzkazue batxilergoko 1.mailako ikasleek, betiko jolasak bultzatzeko eta ezagutarazateko, LMHko eta HHko ikasleekin egin duten proiektuarekin lotutako argazkiak. Primeran irten zen eta bai umeek bai batxilergoko ikasleek oso ondo pasatu zuten. Helburua beteta. Mila esker denori.

Bideo gehiago ikus dezakezue ondorengo larterbidean.  https://photos.app.goo.gl/CZ8mW6HCzpnz1Wp99

Haur Liburuaren Nazioarteko Eguna

2019_05_07

Apirilaren 2an, Haur Liburuaren Nazioarteko Eguna ospatu genuen. Hori dela eta, ikastolako liburutegia jolastokira atera genuen. Astean zehar, umeek Hans Christian Andersenen liburuak irakurtzeko aukera izan zuten. Beste ekintza batzuk ere egin genituen: hizki-salda, margotu, pelikula bat ikusi...

Oso ondo pasa genuen !

Zeledon

2019_04_17

Zeledonek bere aterkia hartu eta LMHko 1go ziklokoak bisitatu ditu.

Baiona

2019_04_16

Apirilaren 15ean Baionara joan ginen. Baionako hiriko kaleetan barneko giro lasaia bereziki gustatu zitzaigun. Gainera,  euskal kultura eta Frantziako kulturaren nahasketa hiriaren ezaugarririk politena iruditu zitzaigun. Etxeak, horma zuriak bazituzten ere, leiho gorri, berde eta urdinek apaintzen zituzten. Goizeko 10:30etan ailegatu ginen hara eta 11etan pista jolasa (gymkhana) abian jarri genuen hiriarekin bat egite aldera. Ondoren, gure kontu bazkaldu eta arratsalde ederra igaro genuen.

BAYONNE EST TRÉS JOLIE!!!!
NOUS NOUS AMUSONS BEAUCOUP!!!!