Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

Martxoak 8ren inguruko informazioa

2019_03_07

Martxoak 8ko, greba deialdia dela-eta, hona hemen dauzkagun azken datuak.

Informazioa ikusi

ECO SCHOOL BARRIA DBH-1

2019_03_07

Otsailean DBH 1. mailako ikasleak, ingelesa hobetzeko helburuarekin,  Barriako barnetegian  egon dira bi txandetan. Hemen doaz argazki batzuk oroigarri gisa.

ECO SCHOOL BARRIA 1. TXANDA Argazki montaia IKUSI

ECO SCHOOL BARRIA 2. TXANDA Argazki montaia IKUSI

Espaghetti-zubia txapelketa

2019_03_04

Otsailaren 25an, Koldo Mitxelena BHIn, Ikasbidea Ikastolako, Ekialdeko eta Koldo Mitxelenako bigarren batxilergoko teknologia ikasleak elkartu ziren. Saio horretan ikasleek espagetiekin egindako zubiak frogatu ziren. Horretarako, zintzilik jarritako pisuak joan ziren gehitzen zubiaren egitura apurtu arte. Holan frogatu ahal izan zuten egindako diseinu eta kalkuluak egokiak ziren.

Bi ikastetxeen arteko oso esperientzia polita izan da eta espero dugu datozen urteetan ikastetxe gehiago izatea.

Fagor Industrialera bisita

2019_02_28

Pasa den otsailaren 15ean, Industria Teknologia duten Lehenengo Batxilergoko ikasleek Arrasateko Fagor Industrial bisitatu zuten. Bertan kooperatiba baten funtzionamendua nolakoa den azaldu zitzaien. Baita ere, tailerrak bisitatu eta bertan ikusi ahal izan zuten ze nolako proiektoak dituzten gaur egun eskuen artean eta duten nazioarteko proiekzioa.

Santa Ageda

15_02_2019

Urtero bezala otsailaren 4an Batxilergo 2. mailako ikasle batzuk Santa Ageda ospatzeko Miñanon dagoen nagusien egoitzara hurbildu ziren hango nagusiekin hainbat kanta konpartitzeko asmoarekin. Momentu bikaina benetan!!!!

Amerika antzezlana LMH 4. maila

2019_02_08

LMHko 4. mailako ikasleak Amerikara joan gara eta bertako tribu ezberdinak ezagutu ditugu. Hemen daukazue gure bidaiaren oroitzapena.

Emakunde

30_01_2019

Balio Etikoko 4.DBHko ikasleak Emakunden egon dira, han berdintasunaren inguruko tallerra egin dute eta Emakunde erakundearen lana gertutik ezagutu dute. Gero Gizarterako elkartera hurbildu dira eta beste ikuspuntu bat ezagutu dute, giza-bazterkeria pairatzen duten emakumeekin egindako lan izugarria.

Mila esker Emakunde eta Gizarterako elkartea

ARGAZKIAK IKUSI

Irizar lantegira bisita

2019_01_21

Urtarrilaren 17an Teknologia duten DBH4 eta Batxilergoan Teknologia duten ikasleek Irizar Autobus lantegira bisita egin zuten. Ekintza oso interesgarria izan zen. Bertan, Irizar taldeak duen filosofia eta osaketa ikasteaz aparte, lantegira egin zen bisita. Ikasleek autobusak nola egiten diren ikasi zuten.

Egin Publikoaren alde!

2019/01/14

Kaixo lagunok!!

Matrikulazio garaia dator eta ESKOLA PUBLIKOAREN ALDEko bideo  ikusgarri, alai, anitz eta koloretsua grabatu nahi dugu. Horretarako, berriro ere, Eskola publikoko familia, irakasle eta lagunen SUPERlaguntza behar dugu.
Ikastetxean sartzen eta patioan ume eta familia multzo handiaren toma orokorrak behar ditugu.

ETORRI, EGIN PUBLIKOAREN ALDE

EGUNA: Urtarrilaren 20, igandea.
ORDUA: goizeko 11:00etan.
LEKUA: Aranbizkarra ikastolan.

ZUEN ZAIN EGONGO GARA!

Gasteizko Euskal Eskola Publikoaren Aldeko plataforma

San Anton Txiki

2019_01_10

1994tik, txokolatezko bi txerri zozketatzen dira Espainia plazan, hiriko Haur eta Lehen hezkuntzako ikastetxeen artean, tradizio gasteiztar hori gazteenen artean zabaltzeko asmoz. Zozketa egin ondoren, jaia egiten da plazan.

Informazio gehiago hemen