Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

ADIKZIOEN PREBENTZIORAKO ESKOLA PROGRAMA UNIBERTSALEAN

2013-12-2013

D.B.H. 1., 3. eta 4. mailako ikasleen guraso estimatuak:

Zuekin harremanetan jarri gara jakinarazteko zuen seme-alabek ADIKZIOEN PREBENTZIORAKO ESKOLA PROGRAMA UNIBERTSALEAN parte hartu dutela.

Ekimen hori Gasteizko Udaleko Hezkuntza Zerbitzuak sustatu du eta EDIRENeko profesionalek eman dute.

Ikastetxeak Programa horren garapenaren aldeko apustu sendoa egin du, eta zuek ere proiektu horretan parte hartu dezazuen eskatu nahi dizuegu, TABAKOA, CANNABIS, PSIKOFARMAKOEKIKO menpekotasunaren prebentzioa kontuan hartzea oso garrantzitsua baita zuen seme-alaben heziketan.

Horretarako, HITZALDI HAUETAN parte hartzera gonbidatu nahi zaituztegu:

-D.B.H. 1. mailako ikasleen gurasoentzat:“TABAKOAREKIKO MENPEKOTASUNAREN PREBENTZIOA

HIZLARIA: Jone Arriolabengoa, Gizarte-hezitzailea, Emakume eta Gizonen Berdintasun Masterra

-D.B.H. 3. mailako ikasleen gurasoentzat:“KANNABISAREKIKO MENPEKOTASUNAREN PREBENTZIOA

HIZLARIA:  Beatriz Fernández Corres, psikologoa

-D.B.H. 4. mailako ikasleen gurasoentzat:“PSIKOFARMAKOEKIKO MENPEKOTASUNAREN PREBENTZIOA

HIZLARIA:Beatriz Fernández Corres, psikologoa

EGUNA: Asteazkena, Abenduak 18
ORDUA:18:00etan
TOKIA: Ikastolako LIBURUTEGIAN

ZUEN ZAIN EGONGO GARA!!

Foru Aldundiak Ikasbidea Ikastolako 40.urteurrena ospatzen du.

2013-12-2

Azaroaren 29an Arabako Foru Aldundiak ekitaldi bat antolatu zuen Probintziako Jauregian Ikasbidea Ikastolako 40.urteurrena ospatzeko.

Denbora honetan, Ikasbidea Arabako irakaskuntzaren erreferente bat bihurtu da; euskaraz aritu zen   lehen eskola publikoa izatetik gaur egun eskola publiko integral handiena izatera pasatu da. Arabako Foru Aldundiak 1973an martxan jarri zuen, Manuel María Lejarreta buru zela eta Ikerne Oiarzabal (“Visi”) zuzendaritzapean, urte haietan sortu berria izan zenaren Euskara Zerbitzuaren arduraduna.

Ahaldun Nagusiak azpimarratu zuen berrogei urte ondoren gero eta jendek gehiago euskaraz ikasi eta hitz egiten duela. Eta hau posible izan dela geroztik eten ez den lan konstante eta konpartitua. Horrela, euskara askorentzat ama-hizkuntza ez izan arren, seme-alaben hizkuntza bihurtu dela, beraiek baitira nagusiak irakasten ari direnak.

Ekitaldian, Foru Aldundiko Aretoan egina, Ikasbideako hainbat ordezkari egon dira, hastapenetik gaur egun arte, eta Ahaldun Nagusiak  oroipen bat eman die. Halaber, De Andrések  oroigarri plaka bat eman dio Luis Mari García, gaur egungo zuzendariari, horrekin eskertu nahi du “40 urte hauetan egin den lana gazteak hezitzen,  euskal kultura sustatzen eta Araban euskara zabaltzen”.

Harrera ofizialaren bideo-lana ikusteko: http://bcove.me/wbi62hqa

Ekitaldiaren argazkiak ikusteko: http://www.flickr.com/photos/76405008@N02/

Iturribero Mendi Taldea - Abenduak 1

2013-11-26

Ohar honen bidez gogorarazi nahi dizuegu 2013-14 denboraldiko egutegi berriaren arabera aste honetako igandean, abenduak 1, San Cristobal  -884 metroetakoa- mendira Gatzaga Buradonetik hurbilduko garela. Zailtasuna: erraza.

Informazio gehiago Iturribero Mendi Taldearen web orrian.

Eskola-garraioan laguntzeko zerbitzua ematen duten langileen greba

2013-11-25

Familia agurgarria:

Eskola-garraioan laguntzeko zerbitzua ematen duten langileen sindikatuek greba partziala deitu dute 2013ko azaroaren 26 eta 28rako eta abenduaren 3 eta 5erako era honetan:

•2013ko azaroaren 26an eta abenduaren 3an 08:00etatik 10:00etara.

Azaroaren 28an eta abenduaren 5ean 14:00etatik 18:etara.

Hortaz, baliteke bihar goizeko 8:30etan ez izatea autobus zerbitzurik Haur eta Lehen hezkuntzako ikasleentzat.

Egoera berean egon gaitezke azaroaren 28an, osteguna, ikastolatik etxera itzultzeko arratsaldeko 16:30ean.

Adeitasunez,

Luis Mari García Ojanguren
-Zuzendaria-

GURASOENTZAKO HITZALDIAK / BADU BADA ERAKUSKETA

2013-10-29

Badu Bada erakusketaren barruan gurasoentzako hitzaldiak antolatu dira. Ziur gaude ikastetxeko guraso askorentzat benetan interesgarriak eta lagungarriak izan daitezkeela. Horregatik bidaltzen dizuegu gonbidapen hau.

Badu Bada erakusketa euskara eta eleaniztasunari buruzkoa da. Arabako Foru Aldundiak antolatu du. Urritik urtarrilera bitarte egongo da Gasteizen. Ikusgarria eta harrigarria ere bada, eta seme-alabekin joateko modukoa. Erakusketara hurbildu zaitezkete, hitzaldiaren eguna aprobetxatuz edo beste egunen batean.  Ziur gustatuko zaizuela. www.badubada.com

Parte hartzera animatzen zaituztegu!

• Azaroak 5, asteartea, 19.30ean:

-Euskera entra un idioma en casa.

Aholkuak euskara ez dakiten gurasoei. Gaztelaniazko hitzaldia.

• Azaroak 16, larunbata, 11.00etan:

-¿Cómo ayudarles en las tareas escolares si no sabemos euskera?

Seme-alabei eskolako lanekin laguntzeko aholkuak. Gaztelaniazko hitzaldia.

• Azaroak 25, astelehena, 19.30ean:

-Euskara ikasten ari naiz… Euskaraz egin behar al nuke seme-alabekin?

Aholkuak euskara ikasten ari diren edo euskara oso ondo ez dakiten gurasoei. Euskarazko hitzaldia.

Lekua: Ignacio Aldekoa Kultur Etxea (Florida pasealekua, 9)