Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

GUIAS de LECTURA: OTOÑO 2013

28-10-2013

En el espacio de la página web de la Ikastola reservado a su Biblioteca ya os podéis descargar las guías de novedades de lectura de la campaña OTOÑO 2013. Estas guías están dirigidas tanto a los-as alumnos-as del 1er y 2º ciclos de la E.S.O. como a nuestros-as alumnos-as de Bachillerato.

El lazarillo de Tormes

2013-10-17

Azaroaren 6an Ikastolako Areto Nagusian DBH 3. eta 4. mailako ikasleek "El lazarillo de Tormes" izeneko antzerki-lana ikusteko aukera izango dute.

Iturribero Mendi Taldea - Urriak 20

2013-10-16

Ohar honen bidez gogorarazi nahi dizuegu 2013-14 denboraldiko egutegi berriaren arabera aste honetako igandean, urriak 20, Kostalera -1.234 metro- mendira hurbilduko garela. Zailtasuna: zaila.

Informazio gehiago Iturribero Mendi Taldearen web orrian.

2012ko Urrezko Zeledoia, Javier Sedano, gure Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasleekin egon da

2013-10-08

Urriaren 1ean, 4. mailakoek bisita berezi bat izan genuen; aurten izendatutako “Celedón de Oro”, Javier Sedano, ikastolara hurbildu zen. Azken berrogeita hamar urte hauetan “mus txapelketak” antolatzeagatik eman zioten saria.

Musari buruz hitz egin zuen eta umeek hainbat galdera egin zioten. Saria ikusteko aukera ere izan genuen. Oso esperientzia interesgarria izan zen eta denek primeran pasatu genuen.

ZAINTZA-GELA

2013-10-07

Gogoratu nahi dizuegu ikastolan badagoela “Zaintza-gela” delako zerbitzua pasa den ikasturtearen amaieratik. Dakizuenez, zerbitzu honen  helburua familia-kontziliazioa da, beste era batean haien lan-ordutegia eta ikastolakoa batu ezin duten gurasoei zuzenduta.

Hauek dira zaintza-gelaren baldintzak:

•       Gurasoek beraiek antolatu eta kudeatzen dute.
•       Ikastolak utzitako gela batean dago.
•   Gela horretan, kontrataturiko monitoreek zaintzen dituzte umeak.
•       Ordutegia: goizeko 07:45etik 08:55era.
•       Gurasoek eraman behar dute umea ikastolara.
•   Prezioa: Gurasoek ordaintzen dute, ume- eta monitore-kopuruaren arabera.

-    Hilabeteko kuota finkoa: 37 € (gaur egungo demanda dela eta, ikasturtearen azken hilabetean erregulatuko da)
-    Eguneko Kuota: 3 € (Hilabete bakoitzeko 5 eguneko maximoarekin)

Datorren ikasturteari begira, zerbitzu honetan interesaturik zaudetenoi eskertuko genizueke gurekin harremanetan jartzea telefono honetan:
655 73 51 52 (SILVIA)

Agur bero bat,