Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

Hitzaldia: "DBH 4.mailako ikasleak: 2013-14 ikasturterako orientazioak"

2013-04-08

Ohar honen bidez egingo den bilera informatibora gonbitea luzatzen dizuegu.

Gaia: “DBH 4.mailako ikasleak: 2013-14 ikasturterako  orientazioak”

Noiz: Apirilak 17 (asteazkena)

Ordua: 18:00etan euskaraz
             19:00etan gaztelaniaz

Non: Areto Nagusian

18. KORRIKA

Dakizunez, bihar Korrika pasako da Gasteiztik eta Guraso Elkarteak kilometro bat erosi du, beti bezala. Hauek dira gure kilometroan parte hartzeko datuak:

EGUNA: martxoaren 19a
TOKIA: Luis Olariaga kalea, Barranda kalearen parean.
ORDUA: 19:13

Animatu nahi zaituztegu gurekin parte hartzera euskararen aldeko ekitaldi honetan.

Gogoratu kilometroa erosteko zure ekarpena sartu dezakezula kontu hauetako batean:

Euskadiko Kutxa:            3035 0012 70 0120074734
Kutxabank:                 2095 3150 22 1090110718

Guraso Elkartearen Euskara batzordea

Ver 3-K18 gasteiz en un mapa más grande

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOARI BURUZKO HAUSNARKETAK

2013-03-14

Aurten, 4.mailako gure ikasleek egin beharreko oinarrizko konpetentzien Ebaluazio Diagnostikorako proben aurrean, Ikasbidea ikastolako HH eta LMHko klaustroak hurrengo hausnarketa egin beharrean dago:

•2010eko abenduaren 27an Hezkuntza Sailburuordeak emandako ebazpenaren arabera, Ebaluazio Diagnostikoa ikastetxeari bere eginbeharrean lagunduko dion prozesutzat ulertua izan behar da. Prozesu honetatik eratorritako datuak zorrotzak eta fidagarriak izango direnez, ikastetxe bakoitza eta,  ondorioz,   hezkuntza sistema osoa, hobetzeko baliogarriak izango dira.

•Aurten, berrikuntza batekin datorkigu Ebaluazio Diagnostikoa: 4.mailetan burutu behar diren froga hauek  ESKOLA 2.0ko ordenagailu eramangarrien bidez egingo dira. ESKOLA 2.0ko ordenagailuak Euskadiko Erkidego  Autonomoan 5. eta 6. mailetako ikasleentzat soilik banatu dira. Beraz, 4.mailako ikasleek ez dituzte eramangarri hauek ezagutzen. Ebaluazio Diagnostiko froga bat egiteko ezin ditugu gure ikasleak trebatu hilabeteko epean, eguneroko zereginak alde batera utziaz. Kontuan izan da gainera, 5. eta 6. mailetako ikasleek eguneroko lanerako behar-beharrezkoak dituztela beraien ordenagailuak.

•Aipatutakoaren arabera, sinestuta gaude Ebaluazio Diagnostikoan islatuko diren emaitzak ez direla ez zorrotzak ezta fidagarriak ere izango, ikasleentzat ezezagunak diren ordenagailuen erabilerak baldintzatuko baititu emaitza horiek. Proba hauen helburua ikasleek arlo ezberdinetan lortutako konpetentzia maila neurtzea  izanik, ezin dugu horretarako erabiliko den tresna oztopo bihurtu.

•Hala ere, proba hau funts publikoekin finantzatutako Euskadiko ikastetxe guztietan derrigorrezkoa denez, Ikasbidea ikastola IPI, nahiz eta aurten egindako aldaketekin ados ez egon, gure ikasleria lasaitzen saiatuko da, ordenagailuen erabilerari garrantzia txikiagotuz  eta guztiaren gainetik beraien benetako gaitasunak hobetsiz.

KORRIKA TXIKIA 2013

2013-03-13