Guraso Elkartean izena emateko , bidali email bat gurasoelkartea@ikasbidea.net-era eta informazio guztia bidaliko dizuegu!!

Emozioak familian

2018/11/15

Gurasoei zuzenduriko tailerra. Interakzio eta hausnarketa guneak egongo dira, ezagutzak eta tresnak lortu ahal izateko. Horrela, haien seme-alabeneboluzio unea edozein delarik ere, hobeto ulertuko dituzte haien behar emozionalak eta arreta hobea emango diete; horri esker, familia dinamikak eta elkarbizitzak hobera egingo du.

Lekua:

ZABALGANEKO GE

Datak:

2019/01/07 - 2019/03/11

Egunak:

Al 15:15 - 16:15

Hizkuntza:

Euskara

Norentzat:

GURASOAK

Izena eman

OOGko hauteskundeak

2018/11/18

Gogoratu OOGrako bozketa prozesua aste honetan egiten ari dela.

15ean bozka ikastolan bertan egin dezakezue. Nahiago baduzue, aste honetan zehar tutoreei helarazi zuen seme-alaben bitartez.

Edozein zalantza argitu nahi baduzue, jarri kontaktuan IGEarekin (gurasoelkartea@ikasbidea.net).

Parte hartu!!

Guraso Elkartearen 2018ko ohiko asanbladaren oharra

2018/11/06

Familia agurgarriak:

Guraso Elkarteak duen komunikazio politikaren bidez, informatu nahi zaituztegu atzo gurasoen ohiko batzarra egin zela.

17 familia bertaratu ziren, horietatik 15 Guraso Elkartean parte hartzen dutenak ziren. Horrek esan nahi du, Guraso Elkartetik kanpo dauden 2 pertsona besterik ez zela etorri.

GEa DENOK GARA!

Guraso Elkartearen 2018ko ohiko asanblada

2018/10/28

EGUNA: 2018ko azaroak 5

LEKUA: Ikastolako Areto Nagusia

ORDUA: 18:45ean (1. deialdia)

19:00ean (2. deialdia)

GAI-ZERRENDA

1.- 2017ko ohiko asanbladaren akta irakurri eta onartzea.

2.- Guraso Elkartearen jarduerak aurreko ikasturtean.

3.- 2017-2018ko kustsoko Balantze ekonomikoa aurkeztu eta onartzea.

4.- 2018-2019ko kurtsoko aurrekontua aurkeztu eta onartzea.

5.- Zuzendaritza batzordeko kideak izendatzea.

6.- Eskaerak eta galderak.

Gai guzti hauek interesgarriak izango zaizkizuelakoan, eta guztiona den elkartean parte hartu nahi izango duzuelakoan,

Zuzendaritza Batzordeko Lehendakaria

Oharra: Elkarteko bazkide ez zaretenak ere etor zaitezkete.

CÓMO AÑADIR OTRA CUENTA DE CORREO EN APLICACIÓN GMAIL

29_10_2018

Korreo kontu bat baino gehiago kudeatzeko forma oso erosoa da guztiak dispositibo bakar batetik egitea. Hori dela eta, azalduko dizuegu zelan gehitu beste Gmail kontu bat, dena zeuen telefonoan izateko. Ikusiko duzuenez, oso prozedura erreza da.

NOLA GEHITU BESTE KORREO KONTU BAT GMAIL APLIKAZIOAN IKUSI

Urtekariko argazkiak

2018/10/23

Urtekariko argazkiak aste honetan egingo dira:

- HH eta LH: Osteguna 25

- DBH eta Batxillergoa: Ostirala 26

2 urteko gelako argazkiak seguraski datorren astean egingo dira.

OOGko hauteskundeak

2018/10/18

Kaixo Familiak

Ikasturte honetan OOGko hauteskundeak ospatuko dira. Familien artean 6 hutsune bete behar ditugu, beraz, gutxienez 6 izen eta 4 ordezkodun zerrenda bat aurkeztu beharra daukagu. Guztira 10 zerrendagai.

Lan egin eta laguntzeko interesa duten guztiei partehartzera gonbidatu eta animatzen zaituztegu, zuen hautagaitza email honen bitartez aurkeztuz gurasoelkartea@ikasbidea.net

Hemen duzu informazio gehiago (pdf, 240KB)

Agur bero bat.

Iturribero guraso elkartearen oharra

2018/10/05

Ordainagiriak igorri dira; laster kargatuko dira bazkideen kontuetan.

Ondo izan

Infokontsumo Urria 2018

2018/10/03

Egunon:

Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institututik, nerabeen gurasoei zuzendutako bidalketekin jarraitzen dugu.

Oraingo honetan, aukeratutako gaia: “Eskola itzulera” (pdf, 1,6MG)

Edozein kontsultarako jar zaitezte gurekin harremanetan (www.kontsumobide.eus).

Mila esker zuen arretagatik.

OHAR GARRANTZITSUA

2018/09/27

Istripuak sahiesteko. Dirudienez, guraso batzuk -HHkoak, gehienbat- seme-alabak uztera doazenean, espaloitik edo zebrabidetik joan beharrean, diagonalean gurutzatzen duten patioa. Era horretan, arrisku handia sortzen dute; izan ere, autobusen bat mugitzen ari bada, eta kontuan izanda luzeeraren erruz angelu hilak dituztela, arriskuan jartzen ari dira beraien bizitza eta seme-alabena.

Gogoratu ere Ikastolara sartzeko *oinezkoen atetik* joan behar dela eta ez autobusen atetik.

Mesedez, kasu egin.

Kontaktua